Välkommen till min nya blogg!

Vad kommer man att kunna läsa här då? Bra fråga?

Det mesta kanske som rör sig i mitt huvud.

Ibland är det underbart att få skriva, spelar ingen roll vad man skriver men att få skriva. Egentligen hatar  jag att skriva, men detta är annurlunda. Ibland är det mycket lättare att skriva, men prata är egentligen det bästa i vissa lägen. Men skriva är skönt, ingen annan behöver förstå. Jag skriver för min skull, inte för någon annans skull.

Ibland räcker det att skriva för att glömma och när jag inte vill glömma skriver jag för att komma ihåg. Jag tänker för mycket, det är för mycket tankar i mitt huvud. Då är det skönt att skriva, även om ingen förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0