U22 semi ikväll

Ikväll har vi U22 semifinal mot Alvik. Ingen aning om vad de ställer upp med för lag eller vad de kan tänkas ha för lag. Vet egentligen inte så mycket om matchen ikväll. Jo jag vet att jag inte får spela, är för gammal. Men eftersom resten av mitt lag har åldern inne får de spela. Tänkt att jag är äldst? Skulle man nog egentligen inte tro, men det gäller att ha barnasinnet kvar.

Men jag kommer självklart att vara där och kolla på matchen, antingen från bänken eller så måste man stå i seketeriatet, vilket blir då ta tid eftersom skriva det kan jag ej. Eller kanske kan men har aldrig gjort det och idag kommer inte bli första gången heller...  Vet inte riktigt hur många som kommer spela eller vilka som kommer att spela, vi har lite bortfall skulle jag tro med skador. Det återstå att se ikväll blir det final nästa helg eller blir detta sista matchen på säsongen. Hoppas på final nästa helg, även om jag då inte kan vara där och titta eftersom att min kusin tar konfermationen och vi ska ner till Ängelholm.

                                                                      image1

Det gäller att ha barnasinnet kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0