Trögstartad!

Är otroligt trögstartad när det gäller vissa saker. Som att sätta igång att plugga. Skulle varit på vfu idag, men de hade studiedag så var välkommen imorgon istället, ja men va gjorde det? Inte så mycket, behövde inte två dagar för att se ett undervisningstillfälle. Så då får jag hela denna dag på att plugga istället. Bestämmer mig att jag ska cykla till biblioteket (älskar min nya cykel) även fast jag har busskort, men extra motion är bra. Men jag har fortfarande inte kommit iväg till bibblan, men måste snart iväg. Ska äta lite lunch först och sen ska jag iväg. Ska ta med mig min otroligt intressanta bok om Skinner. Måste läsa klart den idag eller imorgon, men har inte så långt kvar ca 150 sidor så det borde jag fixa om jag inte vore så trögstartad....varför just idag.

Sen ska jag också köra förbi, köra förbi och förbi ta en extra sväng till Löttinge och hämta mina tofflor som jag glömde där när jag jobba där förra gången. Måste ha de imorgon på vfun inge skönt att gå där i skolan utan innetofflor. Ända gången jag går i innetofflor inne är när jag jobbar eller är på vfu. Det är egentligen lite konstigt eftersom under hela min skoltid så hade jag nog aldrig inneskor. Men nu har jag det alltid om jag är där i skolan. Men ganska skönt hittar man ett par tofflor så är det underbart, som på sommaren att gå omkring i badtofflor så underbart. Men jag förstår ala barn att de inte vill ha inneskor på sig, ville ju inte jag heller ha när jag själv var lite, var bara jobbigt. 


image13
Mina älskade inneskor

Men nu är det dags för en bit mat i magen och sen ska jag bege mig till biblioteket. Måste få något gjort nu, för ikväll kommer jag inte hinna något. Ikväll är det derby AIK-Hammarby, hoppas på 0-0. Även fast jag inte gillar nått av lagen ska jag vara där och kommer ha bra "plats". Ska vara där och gå omkring och sälja dricka och snacks kanske, skulle tro öl. Vi ska inte stå i kioskerna utan ska vara några av de som går omkring med en bricka på magen. Men det ska nog gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0