Första listan...

Siter på landet och funderar på vad jag skulle hitta på. Hittade en lista som jag tänkte den fyller jag i. Listor är bra, ja gillar listor av olika slag.  Den vanligaste listan som förekommer hos mig är nog min ATT GÖRA LISTA. Det ligger en massa lappar över hela mitt skrivbord med anteckningar på vad jag ska göra. Skriver upp på små lappar så glömmer jag ej. Men nu till denna lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Det var fredag.
Vad gjorde du kl 8 i morse?
På väg ner till bilen för att åka och jobba
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Pratade med en kompis på msn
Det sista du sa högt?
god natt
Vad har du druckit idag?
Vatten, Coca Cola och lite mera Coca Cola blivit mycket cola idag....
Vad var det senaste du åt?
Glass och chokladsås
Vad var det senaste du köpte?
En Coca Cola
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Svart
Vad är det för väder hos dig just nu?
Kallt nära nollgradigt...burr
Godaste glass-smaken?
Gammeldagsvanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja jo kanske...
Sover du tungt?
Ibland, oftast.
Drömmer du mycket?
Kommer oftast inte ihåg om jag drömmt.
Mardrömmar?
Sällan, men har ju hänt...Senaste var efter en baskematch om matchen, usch så hemskt det var.
Det första du tänker på en "bra" morgon?
Jag får sova lite till :D
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Nej jag är sen och måste skynda mig en massa.
Vilket ämne var roligast i skolan?
Idrott
Trivs du med ditt jobb?
Pluggar nu mest. Men sommarjobbet som har tjuvstartat trivs jag med.
Favoritklädsel?
Mjukisar
Favoritlåt just nu?
Musik ska byggas utav glädje!
Vad ser du om du tittar åt höger?
Ett tomt glas och min träningskalender
Vad gör dig glad just nu?
Att det verkar bli ännu en vacker dag.
Vad ska du göra härnäst?
Gå och borsta tänderna och lägga mig.
Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt.
Humör just nu:
Hostig och lite trött.
Favoritgodis:
Zoo
Kläder just nu:
Mjukisar och t-shirt och huvtröja med blixtlås.
Musik just nu:
Ingen alls.
Sommarplaner:
Jobba,  golfa, träna, njuta av livet och bara njuta av solen.
Hur många kuddar sover du med:
Minst 2
Spelar du nåt instrument:
Nop
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska.
Vem är viktigast för dig:
Min familj
Bio eller promenad:
Promenad
Är du kittlig:
Under fötterna
Snarkar du:
Inte vad jag vet och ingen har sag tnågot...
Stjärntecken:
Fisk
Äckligaste insekten:
Hmm fästing är det en insekt?
Vad längtar du mest efter just nu?
Nästa torsdag kl 13.10 då e min tenta klar.

Sida för er som gillar listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0