Blev ingen final :(

Det blev ingen final och ingen ny chans på medalj. Även om det var länge sen man spelade om medalj...eller så länge sen var det inte faktiskt trot eller ej. Vi fick en silvermedalj i påskas under Easter Tournament även om det borde varit guld. Vi förlorade då mot ett "tant" lag (nä men de var säkert 30-35 +)  Men idag som sagt blev det ingen final. Vet inte vad resultatet blev exakt men tror vi torska med 13 tror jag. Men det blev ju nästan inga mål. Stod i sek och det var inte mycket som hände där. I sista perioden hade det blivit 3 p efter 5 min av båda lagen. Men jag menar verkligen inte att det var 2 så dåliga lag men det blev bara inte mål. Sen blev det lite mål iaf, men det var inte många.....Har inga mer kommentarer om matchen, finns inte så mycket att säga hände inte så mycket.  Men synd att det blev en förlust.

image2


Sen var känslan dubbel att stå på sidan av planen och inte få spela. Ville jag spela eller inte? Jo klart man ville spela och man kände suget att spela men ändå inte så mycket så att det riktigt kröp i benen på mig. Fast kanske var detta för att jag viste att jag verkligen inte fick spela för jag var för gammal. Kanske!?

Nu har vi ingen träning på hela Maj med laget kommer kännas lite konstigt faktiskt. Men Ensta och jag ska bli vänner. Ska försöka knyta på mig löparskorna minst 2 gånger i veckan och ut och ta en tur. Det är skönt att springa då kopplar man bort allt annat och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0