9 hål på 47 min....

Japp det stämmer idag spelade jag 9 hål på 47 min. Hade jobbat i shoppen ett par timmar och egentligen orkade jag inte spela men Helena lyckades få mig mig ändå. Hon sa vi tar bara en klubba och så lirar vi ett par hål bara. OK! Vi fick låna golfbilen och med den gick rundan riktigt fort, kan också bero på att det inte var någon framför oss!? Kan inte säga att man är så seriös om man åker runt i en golfbil och en klubba och 3 bollar med sig.  Men det gick förvånadsvärt bra ändå. Mest förvånad vart jag över hur lyckat det gick att putta med järn 6, kanske mitt nya!?

image3
Bilen som tog oss runt på 47 min

image4
Gasen i botten!

Avslutade dagen med att gå in och ta ett dopp i poolen som idag var riktigt kall, tur att vi satt på bastun innan vi gick ut. Bastun var varm och mysig. När man är klar och på väg att gå säger Helena vi måste först äta min grape. Helena hade med sig blodgrap och detta kunde vi avnjuta i solen, hmm fanns det någon sol ute, nja med det var inte kallt iaf.

image5
Underbara poolen

image6
Smarta som vi var kom vi ihåg att sätta på denna innan vi gick ut.

image7
Sist men inte minst, detta var riktigt smarrigt.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0