Var hittar jag motivationen?

Ja var hittar jag motivationen till att gå och träna just nu? Förra veckan kändes det ju ändå bra, men denna veckan har jag verkligen inte hittat den. Det är lite segt för jag vill träna och tycker det är kul. Men just nu när jag kommer hem från jobbet känner jag mest för att lägga mig i soffan och ta det lugnt och slappa framför tvn. Funderade på att gå till gymmet idag och köra lite men så nää insåg att går jag dit gör jag det bara för att, kommer inte få ut nått av det och kommer bara räkna minuter. tex nu har jag stått på crossen i 30 min nu är det ok att sluta. Visserligen det är bara 3 dagar denna veckan men ändå. I helgen var vi ju ute och gick så inte så att jag tappat allt. Men vill komma tillbaka till den där känslan som jag hade innan.

Har iaf hittat en matstrategi som funkat nu efter nyår och tagit bort en massa "dumt och onyttigt" sen efter nyår och största ingen läsk på helgen. Drack ju bara läsk innan iaf fredag eller lördag, men nu inget på en månad. Känns bra! Min 2 veckors matsedel jag gjorde har jag hållit och nu är det dags att göra en ny. Ska nog ta med mig papper och penna till mamma och pappa på lördag ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och tror kommer slockna rätt snabbt om känner kroppen rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0