Snart är helgen slut

Så var det bara någon/några timmar innan man ska gå och lägga sig och så är helgen slut.
Vad har man hittat på då, nja inte värst mycket faktiskt. I fredags var jag och åt och på bio med Garpen. Igår gjorde jag inte många knop på dagen. Fick en promenad hem till mamma och pappa och blev bjuden på middag. Idag har jag och mamma varit i Sollentuna Centrum och kolla lite. Blev lite besviken på Lagerhaus jag som ville hittat nått kul. Men hittade iaf ett linne som jag köpte, dock inte på lagerhaus. När jag kom hem roade jag mig med att tvätta 4 maskiner. Kul kul!

Nej nu är det dags att avsluta en bra helg och se fram emot en fullproppad vecka som avslutas på bästa vis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0