Sjukis

I måndags gick jag för första gången hem från jobbet mitt på dagen, jag hade 38.5 och då är det kanske inte så lyckat att jobba. Blev soffan för min del och efter de har febern gått upp och ner.

Varit hemma från jobbet idag också och blir samma imorgon, får se om kommer till jobbet på torsdag om febern är borta. Men febern kan jag väl stå ut med att ha, men hostan jag haft är nästan värre. Gör så ont när jag hostar och var hos läkaren idag och kollade upp den. Lungorna lät bra, skönt de för hade ju ont i de av allt hostande. Fick ta sänkan också och visade sig vara virus (skönt) men fått hostmedicin som ska hjälpa. Värsta är att jag börjar känna av halsen nu men tror är att jag hostat så river de i halsen. Nu är det dags att bli frisk så jag kan få träffa min brorsdotter i helgen!

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och hoppas på en feberfri natt. Kände mig feberfri när jag la mig igårkväll men vakna mitt i natten av febern och de hoppas jag att jag slipper i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0