Alla hjärtans dag!

JA jag får väl göra som alla andra och blogga om alla ♥ dag! Haft en bra dag idag trots att jag inte fick spendera den med min prins ;) Men fick ett trevligt samtal i morse där jag blev upplyst om att vi inte firar varken alla hjärtans dag eller julafton i år. 14/2-12 och 24/12-12. Ja är det någon som kan lista ut sammanhanget i det resonemanget, nää skulle inte tro det, ska vara 14-2-12=0 och 24-12-12=0 ja därför firas inte de dagarna i år. Logiskt nä inte alls.

Men sen har jag väntat hela förmiddagen på det där speciella sms som jag väntat på i en tid nu och sen idag strax efter 11 kom de. =) Ska berätta mera sen.

Idag var min tidiga dag och jag slutade 15.00 men var tillbaka på jobbet igen vid 17.30 för att ha avd-möte, ja på alla hjärtans dag. Bra dag nja... men men ska inte klaga kunde varit värre.

Avslutade dagen med lite frozen yoghurt och trot eller ej hittade lite strössel som hade på. (ja dagen till ära)

Nu ska jag krama kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0